Emelie

letar nya äventyr

beställer sol i veckan.

Publicerad 2010-06-07 14:31:41 i Allmänt,

bloggen va tydligen  bara intressant när man la upp bilder och länkade på facebook, så man ska göra för att få upp statistiken :) måndag och mina sovmornar som jag önskat i helgen uteblev..så är rätt trött, däremot så får jag en liten sovmorgon imorgon, hoppas på fint väder då vi med jobbet åker på utbildningsdag ute på fjäderholmarna.. härligt att komma ifrån kliniken en dag!
sen tar jag ut mina flextimmar på onsdag= ledig dag! blir underbart skönt med sovmorgon och en dag för mig själv..

hej.

Kommentarer

Postat av: Nilen

Publicerad 2010-06-07 17:35:00

Fan, jag tar ledigt på torsdag och fredag... Dålig tajming!!! =P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela