Emelie

letar nya äventyr

ny TV !!!!

Publicerad 2010-06-13 19:02:20 i Allmänt,

Idag har jag köpt mig en tv.. lättlurad som man är så går man först med på att ta en som kostar mer än jag tänkt, sen står jag där som ett fån och pratar kablar, uttag, hemkörning, försökringar, onoffkort osv. Jag måste ha varit hans roligaste kund på hela helgen. Jag och Emma kom på varför tjejer ändå måste anses som väldigt otekniska och blåsta.. Vi var beviset idag. haha..

Men nu står den här, en Samsung blev det och gud så mycket mer estetiskt rätt det ser ut i min lägenhet nu ! :) det var ju ändå det jag ville, nu är frågan när och hur den där stora klumpen ska bort... den får agera sittplats så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela