Emelie

letar nya äventyr

vänder mot helg igen !

Publicerad 2010-06-30 22:47:08 i Allmänt,

ett kort kvällsinlägg.
Body pump passet tidigare ikväll kommer ge mig sån jävla träningsvärk så ni anar inte.
Har snöat in mig på danspass av olika slag på senaste, men tänkte att jag måste få in lite styrka. redan lite "stel" i musklera..
blir vila från träning imorgon, kan ju inte va ambitiös varje dag.:P
imorgon blir de nämligen båtäventyr med söt tjejerna från jobbet :)

helgen är inte så planerad.. men för en gång skull känns de faktiskt skönt..
den kommer innehålla mycket träning, men ett och annat glas vin kan nog också tänkas slinka ner, ge mig bara en vink om fest eller utgång så hakar jag på :P


godnatt !

min sötaste och finaste sambo har städat och tvättat hela dagen, min lilla husfru!
hur underbart är hon inte :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela