Emelie

letar nya äventyr

Bostadslös

Publicerad 2010-05-25 09:22:41 i Allmänt,

Allting löser sig alltid.. men så jävla drygt att det har gått 7 veckor utan att jag haft en fast punkt mer än några dagar åt gången..Fast jag ska inte sticka under stolen med att jag dessa 7 veckor har varit både underbara och roliga veckor.. I helgen flyttar jag in i min gamla lya. och den kommer bli så mysig.Susanne kommer va min sambo dom första veckorna, det blir både kul och spännande! tycker faktiskt det är skönt att ha någon i närheten.

Regnet gör en inte lika pigg,inte så konstigt... vem vill ha grått och tråkigt väder. kom tillbaka solen!!! Fast just idag passar det utmärkt att de regnar, kroppen känns fortfarande hängig från förra veckans sjukdomar..

Fotografering idag, mycket roligt och spännande :) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela