Emelie

letar nya äventyr

julmarknad??

Publicerad 2010-11-23 20:49:35 i Allmänt,

va på lägenhetsvisning idag.. Skulle jag få den lägenheten skulle jag bli HUR glad som helst. jag och ca 20 stycken andra slåss om ett första handskontrakt. hoppas och önska att man kan få en lägenhet på högbergsgatan på söder, vore ju inte helt fel!!! ska på ännu en visning för ett första handskontrakt på torsdag, den lägenheten ligger i nacka.. Som sagt, man slåss ju med många andra om dessa kontrakt, så chansen att man får det känns minimalt, men ibland kanske man har turen på sin sida.. men jag är fortfarande oerhört tacksam för alla tips jag kan få när det gäller lägenhet!!

sängen tidigt idag med, imorgon blir de heldag med min cicki!! bio och mys :)
på torsdag kommer fin fina cecila hit till mig..
och helgen hoppas jag blir en tokmysig första adventshelg, julmarknad någon??

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-11-26 00:12:02

Nacka är toppen! Jag älskade att bo där!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela