Emelie

letar nya äventyr

dans hela långa dagen.

Publicerad 2010-10-28 22:36:13 i Allmänt,

jag ser fram emot den här helgen, samtidigt ångrar jag att ska jobba i oskarshamn. men jag kommer ju få träffa finaste vännen där nere, det gör mig glad! däremot är jag snabbt tillbaka i stan, tänker ju göra mycket för att hinna hem till dansen på söndag, sen kanske man ska orka med en söndagsbio, sugen? :)
veckorna går otroligt fort, nästa vecka är de bara 4 dagarsjobb vecka, sen kommer helgen bli festlig. samma sak veckan därpå, fast kanske ännu bättre ;)

riktigt förväntasfull över imorgon, först can you feel it dansen med magdalena på sats, st eriksbron. därefter eventdans som kommer bli riktigt spännande :) alltid lika roligt när det är riktigt begåvade och grymma instruktörer, han imorgon ska tydligen va grymast av de grymma.. ;) låter lovande.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela