Emelie

letar nya äventyr

T-centralen

Publicerad 2010-10-02 21:18:46 i Allmänt,

Jag hamnade i någon sorts vaken koma igår, sökte en massa utbildningar, bara sådär. va tvungen att kolla på det idag.. för jag vet inte vad jag sökte och varför, mest kul att se om man kommer in. typ!

Jag har haft en riktig mysig dag, först åkte jag in till stan och satt mig ensam på waynes coffee och käkade frukost. Sen styrde jag kosan ner på centralen där vi står med våra underbart snygga kulliser och hjälper kunder att hitta rätt jeans, centralen är lätt de roligaste stället jag varit på med Levis. Visst att de är lite utmaning med husvagnen, att det är riktigt kul med kontakten med Levispersonalen i butik.. Men på centralen är folk verkligen intresserad på riktigt, folk kommer fram, känslan och gemenskapen när vi har musik och en riktigt fotograf på plats slår det andra.. Så de känns inte alls jobbigt att börja klockan 07.00 imorgonbitti, känns bara kul. :)

Sen ser jag såklart fram emot att klockan blir 15.00, för de blir de dans till Hometown glory, fan att jag var bakis förra helgen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela