Emelie

letar nya äventyr

tatuering

Publicerad 2010-10-21 19:04:14 i Allmänt,

Känns som att det har hänt oerhört mycket idag.
Tatueringstiden är ändrad till 17 december, vilket betyder ganska snart, pratade med moa idag och vi tänker väldigt lika med vad jag vill göra, avslöjar inte allt, men att de ska hända nåt mer på min underarm är nu inte bara en fundering, utan en plan i rullning :)



Därav har det bokats tågbiljetter, Moa på frösön får mitt fulla förtroende igen. Så det blir 2 norrlandsbesök under december, 2 helger i rad, de ni.. :) (lappsjukan efter första helgen vill jag inte ens tänka på, men jul blir mys) ;)
Nu inväntar jag mest ett samtal som förhoppningsvis kan dra lite mer på smilbanden.

imorgon är de fredag, de innebär i vanlig ordning leeeedigt och fredagsdans, jag älskar fredagar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela