Emelie

letar nya äventyr

aphjärnor.

Publicerad 2010-09-30 17:33:26 i Allmänt,

Jobb med Levis imorgon, ut på husvagnsturne igen :) Dessvärre kommer jag nog inte komma undan denna gång med att köra de där jävla ekipaget.. så håll er hemma med era bilar imorgon om ni inte vill bli nermejad av en galen emelie.. jag har varnat er!!

just nu är de lugn, riktigt lugn kärleksmusik som spelas i mina högtalare. speciellt då jag är själv hemma, myser, stressar ner och andas en stund för mig själv efter jobbet innan emma kommer hem.. ibland behöver man det.
särskilt då det har sprungit runt apor på jobbet som kliat sig frenetiskt i skallen då det inte alltid blir efter deras vilja.. (för er som inte förstår min ironi så pratar jag om helt vanliga människor)

nä, nu ska jag kolla skolor, de ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela