Emelie

letar nya äventyr

men guuud!

Publicerad 2010-09-16 12:00:36 i Allmänt,

att man kan va så pinsam ibland.
förra helgen åkte jag till Örebro för att hälsa på Sanna, partykläderna skulle med och därmed också ett par partyskor. Tar tag i senaste köpet(eller jag köpte dom i juli i Östersund, men bara använt dom 2 ggr) tänker att dessa kan jag ju ha imorgon, inser då att jag har två stycken vänsterskor. Min första tanke, inte konstigt jag fick knasiga blåsor på min högerfot sist jag hade dom,min andra, men gud hur kunde jag inte märka att jag hade två vänsterskor på mig!!!

jaja, igår gick jag in i butiken där jag köpt dom för att höra om de gick att göra någonting åt det med tanke på att dom redan hunnit blivit använda.. jätte snälla tjejer som hjälpte mig, jag fick prata med dom i Östersund och hon skulle se vad hon kunde göra åt saken och återkomma..

Hon ska ringa imorgon, grejen är den att när jag kom hem så kollade jag på skorna igen..
inser att jag inte alls har två vänsterskor utan att det är precis som det ska, samma storlek och allt!
ehm, vad säger man. ööööhh jag såg fel? först måste dom ju tycka att jag är ett pucko som inte märkt någon skillnad när jag gick ut.. sen ännu större idot som tror att hon har två vänserskor hemma..

haha, ibland lyckas man!

gick hem från jobbet idag, små krasslig.. Stackars mig att emma dragit till Åre, nu har jag ingen som kan pyssla om mig!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-16 21:59:34

Det här är min favorit bild. Kram gumman

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela