Emelie

letar nya äventyr

stockholmare

Publicerad 2010-09-15 17:54:49 i Allmänt,

då har man röstat, snabbt och enkelt gick det, smidigt med förtidsröstning(speciellt då fanns som möjlighet på centralen).. dock va en av killarna (läs gubbe) som satt där rätt less.. schasade iväg mig innan han ens gjort klart kuveret och stoppat i de i lådan, han kunde lika gärna ha slängt iväg mitt kuvert..

ligger inlindad i massa varma filtar, dock hjälper det inte mot mina bihålor, satan va ont dom gör.. vad använder man om man inte får använda nässpray? och då man förburkat värktabletterna för dagen?

fick besked idag på posten om att jag nu är folkbokförd i Stockholm, de blev stockholmare av mig också till slut. Så nu är de väl bara att ta tag i biten att faktiskt ringa och få mig en läkartid. samt lite annat småfix..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela