Emelie

letar nya äventyr

F

Publicerad 2011-04-14 20:52:57 i Allmänt,

Jag fick F på juridik tentan, vilket betyder underkänt. Men det känns bra, visste att det inte skulle gå bra och hoppades nästan på ett underkänt bara för att få chans att göra om det och få ett bättre betyg. Det känns skönt också att nästan halva klassen är med mig på omtenta, kan man mys-plugga tillsammans!!! :)

Jag kan liksom inte deppa ihop, för jag är så glad i kroppen. lycklig över piloxing utbildningen :D
kommer bli kalas bra. Så varför deppa ihop över en tenta, det hör väl till universitets tiden att kugga på tentor. :P

Imorgon är det redovisning på skolan, sen helg och det är en efterlängtad helg!!
Emma kommer hit från Åre, så det blir vandrarhems boende hos Cicki hela helgen, mys, fest och allt annat som en perfekt helg brukar innehålla!! Hoppas solen vill vara vår vän också :)


hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela