Emelie

letar nya äventyr

feber..

Publicerad 2011-04-04 19:34:10 i Allmänt,

jag kan inte vara sjuk, jag är alldeles för rastlös för det...
kände redan i fredags att kroppen inte va på topp, trots detta tog jag tåget till Uppsala för en helg med familjen. Mysigt, men med en förkylning i kroppen och kattallergi så blev det väl ingen toppen helg.
gårdagens slutade i feber och sömn hela dagen, tur jag har snälla föräldrar som skjutsade hem mig till Stockholm!!

idag känns det väl lite bättre, tur är väl det för jag klarar som sagt inte av att vara hemma.. Speciellt då jag inte har någon som kan ta hand om mig. :P Jag har i alla fall lyckats laga mat idag, och det är ju ett stort tecken på att jag mår bättre..

Nä, vitlökste och nässpray så hoppas jag att jag är på fötter tills imorgon, sjukt trist att ligga hemma ju..
Imorgon ska jag dessutom iväg på en rolig sak, så jag måste må bättre helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela