Emelie

letar nya äventyr

sjukstuga

Publicerad 2011-04-08 22:07:10 i Allmänt,

tydligt tecken på sjukdom här hemma är när det inte har bloggats på ett tag. varför?
jo för att när man är sjuk kan man inte träna, och utebliven träning innebär brist på ENERGI och lust!!
Nu mår jag bättre, jobbar i helgen, så på måndag ser jag fram emot att få köra igång med mitt älskade flängande på gymmet.. Så jag kan bli normal, trevlig människa igen.. :)

dagarna den här veckan har spenderats i skolan, med psykologiföreläsningar och jäklar vad glad jag är att det är helg så hjärnan får vila. Men kanske att jag ändå börjar med hemtentan imorgon, någonstans och någongång måste jag ta tag i den också :P (ska å andra sidan inte vara inlämnad fören den 29 april..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela