Emelie

letar nya äventyr

ska jag..

Publicerad 2011-04-11 22:12:09 i Allmänt,

Blev väldigt smickrad idag, då 2 stycken personer (som jag ser upp till och som är sjukt grym på det dom gör) tycker att jag ska gå piloxing- instruktörs utbildningen nu i maj. Betyder jätte mycket för mig att dom tror på att jag skulle klara av det.

Jag är verkligen såld i piloxingen och Magdalena är en stor anledning till varför. Hon är grym som instruktör och helt klart bra på att "sälja" in saker. haha.  För det var några veckor sedan som hon berättade om att utbildningen skulle gå nu i maj och att jag borde gå den. Klart jag har funderat över det ett tag..

Nu med eftertanke och med den lilla "påtryckning" jag fick idag, så måste jag erkänna att jag börjar bli rädd att platserna ska ta slut. :)

Jag snor Magdalenas (flitigt använda) citat: Do one thing every day that scares you.  :D

kanske är de just denna chans och utmaning jag ska ta?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela