Emelie

letar nya äventyr

solen!!!

Publicerad 2011-04-25 22:31:41 i Allmänt,

har faktiskt haft en helt underbar påskhelg, trots att den inneburit mest plugg. gårdagen var helt klockren.
-morgon-piloxing på st: eriks bron
-kaffe och banan i solen (uppladdning inför Ruffie)
-ett stenhårt Ruffiepass med Magdalena som "brottningskamrat" (sjukt kul träning)
-utsökt blåbärsvåffla på mysigt fik med härligt sällskap i underbara solen
-ut till Kungsängen för psykologi plugg med bästa Jeanette

dagen har fortsatt i samma underbara anda.
Jag och Jeanette hade gjort ordning lite "spelkort" i mindre format som vi tog med oss ut på vår promenad.
Så under en låååång och underbar promenad i finaste naturen (i solen, såklart), repeterade vi våra små "spelkort" :) jag orkar inte ens stressa upp mig för morgon dagens (tenta), det går som det går, jag har läst det jag kan.. 

Nu ikväll har jag ägnat flera timmar på bara mig själv, kvälls-spa med allt vad det innebär. Sjukt härligt, välbehövligt och avslappnande.  :) Jag hoppas jag har samma underbara känsla i kroppen imorgon runt lunchtid (efter tentan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela