Emelie

letar nya äventyr

bara för att jag är en jävla klantskalle

Publicerad 2011-08-15 23:08:13 i Allmänt,

jobbade min sista dag idag, på sommarschemat i alla fall. Sen kan man ju hoppas att det dyker upp något mer under hösten. Men i alla fall så lyckas jag ta med mig den bärbara telefonen från kliniken med mig hem. Hur lyckas jag? trött? förvirrad? stressad? oavsett, den ligger här brevid mig,  helt död.. Och måste genast tillbaka till jobbet. Bara för att jag såg fram emot sovmorgon imorgon, bara för att jag trodde att det var sista gången på ett tag som jag åker den sträckan.. Nä, det är bara att ställa klockan imorgon bitti och åka genom hela stan, just bara för att jag är en jävla klantskalle!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela