Emelie

letar nya äventyr

matlagning

Publicerad 2011-08-16 15:13:43 i Allmänt,

lycko mig som tänkte till lite igår kväll. fick tag på en tjej från jobbet som bor i närheten, vilket resulterade i att jag endast behövde gå till pendeltåget imorse för att ge jobbtelefonen till henne. Slapp åka till jobbet, kunde hoppa ner i sängen igen och sova ut.. Därefter har jag tvättat, städat, fixat massa papper, lagat mat. Det sistnämd är rätt intressant, för då jag börjar diskutera matlagning med folk så har jag oftast svårt att komma ihåg vad jag lagar för mat.. vad äter jag egentligen? oftast brukar jag inte vara nöjd, säkert därför jag mörkar att jag inte kommer ihåg.  Idag blev jag riktigt nöjd. Laxfilé med bönsallad, gudomligt gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela