Emelie

letar nya äventyr

flytta??

Publicerad 2011-08-19 15:44:07 i Allmänt,

jag har omformats och bor i en skokartong, där har vi problemen.
lösning på problemet: flytta och komma igång efter det ofrivilliga "sommaruppehållet".

En vän sa till mig för ca 6 månader sen, att jag ska prioritera ett bra boende och träning, det gör mig glad och lycklig.
Det har hon förbaskat rätt i, så därför är det jag som sätter igång och löser detta, så jag blir mer glad och lycklig :)
Mamma sa en gång också att pengar gör mig lycklig, jag nekade detta och sa att pengar inte kan göra en människa mer lycklig.. Jag måste nu med facit i hand erkänna att jag mår piss då jag vet att mitt sparkonto är tomt. Jag har en hel del att ordna upp under hösten!!  wish me luck!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela