Emelie

letar nya äventyr

show

Publicerad 2011-02-26 22:35:46 i Allmänt,

Idag var jag förbi i gröndal där moster och familj bor, min dator fick en halv spa dag.. (utrensning av massa skit) Gerry frågade typ vad jag egentligen gjort med den.. inget minne kvar och helt cp. fanns ingen drivrutin till cd (enheten?) haha.. men det har fått lite data kärlek med lite utrensning, ska dock fortsätta "laga" den imorgon. Jag berättar för Maria att jag sett Burlesque (med ett sånt språk att det inte går att ta miste om att jag tyckte den var bra) Inne i köket står Gerry och säger fy fan vilken dålig film. Vilket får mig att tänka till, (för han har ju koll tänker jag) men jag tror helt enkelt inte han uppskattade det jag gjorde.

För jag kan egentligen hålla med om att filmen är dålig, ett rent plagiat av filmen coyote ugly.. typ.
Men musiken och dansen och showen. jag vill ha mer!! live, men då kanske man får ta sig till USA, för det är väl där det finns på "riktigt" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela