Emelie

letar nya äventyr

trevlig kväll.

Publicerad 2011-02-28 20:47:13 i Allmänt,

Underbaraste måndags-piloxing-passet är till ända, fan så beroendeframkallande det är! perfekt sätt att starta veckan på, och ett perfekt sätt att bota lite dåligt humör och ond mage. Perfect day!!

En härligt god middag med mycket trevligt sällskap efter passet bidrog nog också till att min pms sprang iväg i rasande fart, och förhoppningsvis inte kommer tillbaka fören nästa månad, (helst aldrig).
Avnjöt en riktigt god rödbetssallad med chevre, och pinjenötter, ni anar inte hur gott de va. Va ju positivt att jag fick i mig en "riktig middag", dock var det ju bara lite varma rödbetor ;)

jag lyckas alltid komma åt massa tangentkommandon när jag skriver, därav det kursiva. vet inte hur man ändrar tillbaka. så ni får stå ut med det :P

trodde jag skulle bli av med min dator ikväll (på "lagning") så att det skulle bli en datafri kväll, med läsning istället. men så blev de ju inte. haha.. däremot ska jag ägna stora delar av dagen imorgon till att grotta ner mig i kurslitteratur, samt ta mig en titt i Lagboken, intressant!!

nu är kroppen, ögonen och huvudet trött.

Tack för idag!!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2011-02-28 20:59:24

Du är så duktig gumman.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela