Emelie

letar nya äventyr

EMMA!!

Publicerad 2011-02-20 23:36:21 i Allmänt,

va alldeles för trött i morse när klockan ringde, så det första danspasset uteblev.. men det gjorde inget, för passet på globen va allt jag behövde. GUD, så roligt! dock brännskadad fot, men de var det helt klart värt! :)

imorgon börjar jag inte fören klockan 2, då börjar vi läsa juridik 7 hp. spännande!!
det betyder att det blir en lång härlig sovmorgon, så att man kan lägga fokus på första dagen och all ny information.

sen alltid det stående Piloxing passet på Hornstull, måndagar är roliga dagar, underbara dagar..

jag vill verkligen åka upp till ÅRE nu.. hatar att inte ens ha planerat att jag ska dit.. men jag hoppas jag får skriva in det i almanackan snarast. :P


Annars saknar jag sommaren, min sambo, brun hud, mitt långa blonda hår, sol, mys, fest.. ja ni fattar. :)










Emma, nu får du faktiskt ta och göra klart Åre och flytta hit!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela