Emelie

letar nya äventyr

För att jag KAN..

Publicerad 2011-02-03 21:54:25 i Allmänt,

Jag har shoppat idag, för att jag KAN!!
när mina vänner fick höra att jag skulle börja plugga och jag var tvungen att börja tänka i ekonomiska banor.
Så var mångas reaktion, jag Emelie det blir ingen mer shopping för dig..
Jag förstår er, jag förstår att jag inte kommer kunna springa i affärer hela tiden, kunna ha möjlighet att köpa allt jag är sugen på.. Men jag kommer göra det så länge jag KAN och har möjlighet till det ;)

idag bokades jag in på en statistinspelning med härliga ICA gänget nästa vecka.. :) spännande.
Kvällen har spenderats på SATS Liljeholmen. först svettig Zumba sen stannade jag kvar på BodyBalance.
Helt nytt för mig, men man måste ju testa.. och det var en ganska skönt att avsluta med det passet efter zumban, kanske det är så att man har blivit liiite smidigare ;) (va nog 5-6 år sedan jag provade någonting liknande)


Finns MASSSSSSA fint på H&M just nu.. men allt kan man ju inte få med sig hem.(fast jag hade velat) Den blev i alla fall denna fina, färgglada och somriga klänning, ett par marinblå chinos och två linnen att träna i. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela