Emelie

letar nya äventyr

JAG KOM IN!!!

Publicerad 2011-01-17 10:20:26 i Allmänt,

Jag trodde verkligen inte det här, verkligen inte.. men jag fick en plats!!!
Åkte till universitetet imorse för att gå på ett reservupprop (med dåliga odds, plats 14 till PAO-programmet)
Är i tid som vanligt, 30 min innan utsatt tid, tar fram telefonen och kollar mailen

"Hej Emelie, Vi har fått en plats ledig på Socionomprogrammet som startar idag.  Jag ringer dig lite senare idag på förmiddagen.  Kl. 12.15 är det samling utanför aulan för alla nyantagna till Socionomprogrammen. Hälsn.Lotta..

Visste inte riktigt vad jag skulle göra, grät en skvätt men kom på att de måste ha sett konstigt ut att gråta bland massa studenter som gör sin första dag, men de va ju glädjetårar.. ringer upp Lotta för att fråga om det är sant, och de va det!!!

 

så nu är jag hemma, för att andas, för att förstå för att ja, förbereda mig.. fattar nog inte riktigt vad detta innebär egentligen.. men glad är jag!!

 



Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-01-17 14:21:35

Jag är så glad för din skull, hoppas det blir hjätte bra. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela