Emelie

letar nya äventyr

borde

Publicerad 2011-07-18 23:32:00 i Allmänt,

jag borde packa och fixa i ordning inför resan norrut på fredag. Dagarna som kommer är fullspäckade och det känns som att planering är A och O, är helt övertygat om att nåt kommer att hamna i kläm, men så blir det när man har för få lediga dagar. Ser fram emot en vecka uppe i Östersund, behöver komma bort, behöver träffa min syster och behöver få vara ledig som sagt.

Idag har jag bland annat shoppat, träningskläder, åh, hösten kommer bli så bra :) imorgon unnar jag mig nya fina naglar och en hel del trevliga träffar med härliga personer. lite fika, lite vin och lite skvaller, precis som en tisdag ska spenderas.

Idag gjorde jag även mitt första converse köp, tänka sig att jag skulle bli med converse jag också. ROSA såklart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela