Emelie

letar nya äventyr

fågelskit..

Publicerad 2011-07-07 23:29:32 i Allmänt,

vaknade av att jobbet ringde i morse, blev förbannad när jag insåg att dom ringde 30 min innan min väckarklocka. haha. snacka om vilja njuta av all sömn man kan få. somnade om och gick upp runt 11 tiden. För mig blir det en lång jobbhelg, långa pass, så det behövdes nog sovas ut ordentligt.. :)

Haft en fin dag med Emma, möttes upp vid medis, började med en glass i solen som var as god, dock spillde jag såklart på min vita klänning. Men det tvättades rent på nästa anhalt - Vapiano. Emma hade aldrig varit där så klart vi skulle dit! Har nog aldrig avslutat ett restaurangbesök så fort. Både jag och Emma höll på att flyta bort där inne, så jävla varmt. Men god sallad och en dagens hann jag inta där inne i värmen. Vi promenerade längst med gamla stans gator in mot stan. Vi trotsade det fina vädret och dom mysiga uteserveringarna och gick in i en sval biosalong för att kolla på Kronjuvelerna. inga kommentarer om den filmen!  Perfekt dag med en fin vän på min enda lediga dag denna vecka. Underbart! Bra dag bortsett från den fågel jävel som sket på min hand. Min första fågelskits historia någonsin. Min första tanke är, undrar hur många som blir ner skiten av fåglar per dag??!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela