Emelie

letar nya äventyr

Hej igen!

Publicerad 2011-07-07 00:18:26 i Allmänt,

oj, 3 veckor utan bloggande. det betyder att det är sommar och fullt upp. Vilket verkligen stämmer.
Jobbar mest hela tiden känns det som och all övrig tid spenderas med vänner, allt för lite tid sovande i sängen. men vila kan man ju roa sig med när man blir gammal.  imorgon är jag ledig, det blir en heldag med bästa Emma. bio, middag och mys står på schemat. 

Häromdagen, (det var igår, men min sömn hänger inte med, så jag är lite dagvild) i vilket fall så fotade vi lite i gamla stan, just for fun! 2 duktiga fotografer, 4 tjejer som alla var sugna på lite bilder. Jag är inte jätte nöjd med mina då jag inte hann fixa i ordning mitt hår vid 05.00 på morgonen. (haha). Men det är alltid kul att få lite bilder på lager. Det kommer definitivt komma fler chanser till lite stelt modellandet ;) Låter er ta del av dom första bilderna här, det kommer mera.





Tar så otroligt lång tid att ladda upp, och jag behöver sömn. Men en annan dag ska ni få se mer!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela