Emelie

letar nya äventyr

BUS

Publicerad 2011-06-01 23:32:48 i Allmänt,

det är onsdag kväll och jag ska inatt försöka sova hela natten, så jag är utvilad och redo för en lång dag med plugg imorgon, finns inga ursäkter eller undantag.. JAG SKA plugga imorgon, hela dagen. inget roligt ska jag få unna mig. det får vänta tills det givit resultat i hemtentan.. kommer bli en lång jobb helg, men jag får tänka på pengarna och ledigheten nästa vecka :) :)

Nu är det BUS tider (brun utan sol) jag använder en från ACO, som innehåller lätt skimmer. känner man mig, så vet man att jag 1. är beroende av bodybutter/hudlotion. 2. älskar om dom innehåller skimmer/glitter..
Så ACO skimmer BUS är ett enkelt val för mig, däremot skulle jag vilja variera med en annan, en som inte har den här lukten av BUS, ni vet vad jag menar?? har ni provat någon som inte luktar? ge mig gärna tips.

hittade in på hm hemsida tidigare idag och såg att dom hade massor av rea, om jag är duktig och hunnit göra massor till på söndag, då ska jag få unna mig en beställning!!! :)
godnatt!

Kommentarer

Postat av: S

Publicerad 2011-06-02 05:41:29

Jag tycker Lóreals bus är bäst i test. Finns en som heter "milk" någonting som inte luktar bus :) det är en ljusbrun pumpflaska!

Postat av: Maja

Publicerad 2011-06-02 06:34:55

Jag använder Dove's BUS tycker att den luktar mycket bättre än de andra och ger en fin färg:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela