Emelie

letar nya äventyr

djurgården..

Publicerad 2011-06-09 09:55:07 i Allmänt,

veckan har gått fort, som den brukar göra när man har roligt.
Unnade mig fest i måndags, vilket resulterade i en mycket trevlig kväll med klassen. Men vilket också resulterade till en rätt bakfull Emelie på tisdagen.. tur att jag bokat in träff med Linda och Lena som jag inte kunde avboka. Så det blev lunch på fridays och skvaller och mys i en park, alltid lika mysigt att träffas!!! Det blev onsdag och jag tog tag i hemtentan igen.. Sen på kvällen unnade jag mig 2 glas rosé med Linda på Josefina, riktigt mysigt och coolt ställe. (Där måste vi hänga Suss när du kommer hem) Ska göra ett ryck med hemtentan idag, sen blir det till att jobba några timmar ikväll.

imorgon bär det iväg till Örebro för jobb, ska bli rätt roligt faktiskt, mini semester :)
onsdag nästa vecka ska hemtentan vara iväg skickad och jag tar lov på riktigt..
intressant uppdatering va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela