Emelie

letar nya äventyr

FF

Publicerad 2011-03-02 22:43:42 i Allmänt,

tog med mig nyfunna vänner från klassen och gick på tv inspelning, nytt program med Filip och Fredrik som kommer på tv i maj. Efteråt fick vi en liten goodiebag (sämsta på länge) den innehöll en tidning, vitaminvatten, tuggummi, läkerolpastiller, en hallongrotta. värdelöst! tidningen va vecko revyn och jag skäms när jag bläddrar i den, urdålig!!!! står ingenting vettigt alls, försökte låtsas att jag var en tjej på 15 år och att jag kanske skulle uppskatta den mer då, men nej. helt totalt värdelös..

Annars tror jag programmet kommer bli bra, dom brukar lyckas dom där grabbarna ;)

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela