Emelie

letar nya äventyr

lovely

Publicerad 2011-03-25 00:09:08 i Allmänt,

Har haft en helt underbar dag!
Klev upp tidigt i morse för att möta Elin inne i stan för en frukost vid åtta.
Eftersom vi inte träffats på ett tag så gick tiden som vanligt sjukt fort, vi rörde oss in mot butikerna och bockade av saker på Elins lista, min får snällt vänta till imorgon :)
Hade planerat att tvätta vid 13, men kände att de va betydligt mysigare att strosa runt på stan med finaste Elin i solen, dubbellycka för mig då Cicki möter upp oss en stund senare.

Vidare mot Älvsjö för att hämta upp den coolaste tjejen, Amanda (från dagis). skyndade oss hem för att äta (sen) lunch, grekiskt. mums. Vi drar därifrån, planen var väl att åka hem, men det slutade med att Cicki bjuder in mig på middag :) Så har verkligen haft en heldag med massa härlig energi från två underbara vänner!!!

mer sånt tjejer.

imorgon är det tvätt klockan 07.00 som gäller, om jag inte vill återanvända mina underkläder.
shopping, skola, träning och vila.
jobb hela lördagen!
Dans och publik inspelning på söndag. (kanske jag hinner med lite tårta hos moster och kusin som råkar fylla år då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela