Emelie

letar nya äventyr

skinnjacka

Publicerad 2011-03-14 20:14:54 i Allmänt,

en helg fylld med jobb, inget plugg.. men det får jag ta tag i nu.. tentan börjar närma sig och jag vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja.. trött är bara förnamnet, men Piloxingen idag gav mig energi. :)
imorgon blir de plugg, info möte om event jobb,plugg, piloxing och plugg. tror ni lika lite som jag att dagen kommer bli så? hoppas kan man ju i alla fall göra. Finns två saker som är på väg in i butik på HM (en långklänning och en bikini) som jag bara väntar och längtar efter att få prova.. men tydligen ska man behöva vänta länge. :P

för övrigt så var det ett sjukt tråkigt seminarium på skolan idag. Men Linneas styrde upp dagen med att bjuda på födelsedags semlor på rasten. Riktigt trevligt!! Jag tycker ju inte ens om semlor,men jag kan själv inte minnas när jag åt en semla senast, så klart man ställde upp och smakade..(fortfarande inte min favorit) Men riktigt snällt och ambitiöst att ta med sig semlor till hela klassen <3

kommande helg blir det också jobb, Helsingborg och Hässleholm får besök av Captain Morgan ligan. (nu var det riktigt länge sedan)

köpte en skinnjacka idag, måste få någons omdöme om den innan jag börjar använda den.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela