Emelie

letar nya äventyr

blond

Publicerad 2011-03-19 19:49:22 i Allmänt,

ussh vilken gottegris jag har blivit, får inte nog. äter och äter och äter godis, helt galet ni skulle se mig!
ligger i sängen på "hotellrummet" i Hässleholm, skabb, det lukat kattpiss och gammal gubbe, kul va?
runt 00.30-01.00 ska vi ner till Harrys för jobb, ska nog sova lite. Egentligen borde jag läsa lite juridik, men jag har ätit så mycket godis så min mage värker och jag kan inte koncentrera mig på annat än datorn... (man hittar alltid bortförklaringar)

Ska försöka få upp teamet tidigt imorgon så vi kommer hem till Stockholm i tid. Då väntas plugg, på riktigt!!
På måndag väntas träning igen och helvete vad jag ska slita i veckan.. Försöka hålla mig ifrån sockret också..

tenta på onsdag, yes jag längtar till detta är över!!!

jag är verkligen dö less på min hårfärg nu, vill bli blond och långhårig, helst typ nu...
eller hur?

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-03-19 20:44:49

Saken är ju den att jag tycker du passar bättre i den färg du har nu, lite mer sensuell på dig får jag säga ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela