Emelie

letar nya äventyr

brist..

Publicerad 2011-05-17 14:44:56 i Allmänt,

jag lider av något, sömnbrist, vitaminbrist, kärleksbrist eller något annat som påverkar mig.
den enda mina ögonlock vill göra är att stängas, falla i djup sömn och sova. men sova kan jag inte göra hela dagen, har ju liksom redan "tillåtit" mig själv med en 45 minuters vila. Nu borde jag vara pigg och alert för att plugga, men så fort jag tar i boken och börjar läsa, faller den ur min hand och jag somnar...

vad är felet? har verkligen inte tid till detta, inte idag, och inte inom loppet av 2 veckor. Nu är det sista rycket i skolan och jag måste vara skärpt för att få allting gjort. satan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela