Emelie

letar nya äventyr

dagens

Publicerad 2011-05-17 21:30:53 i Allmänt,

jodå. det märks när jag är uttråkad.
för då kan det minsann komma fler än ett inlägg här/dag.
dagens små händelser:
Jag har tillbringad HELA dagen i sängen.
Jag fick ett nytt kontokort från handelsbanken (pga att dom misstänkte att mina kortnummer kommit i fel händer, konstigt!!)
Jag hittade glass i frysen, som jag åt med stor aptit.
Min bror befinner sig i Stockholm och fick lite dåligt samvete att jag inte tog min trötta kropp till Gröndal för att säga hej till honom (vi ses ju trots allt inte så ofta).
Jag har lite bett här och var på kroppen, så jag börjar fundera på vad det är för kryp som huserar i min säng om nätterna, bits spindlar??
Min kropp är helt tom på energi och motivation, jag behöver hitta ett sätt att hitta tillbaka till den, snarast!
Jag ska kolla på en studentlägenhet imorgon, på söder. Jag vill så gärna ha den, allt är toppen bra med den, förutom den höga hyran.. Men det kanske det är värt!


Håll tummarna för mig imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela