Emelie

letar nya äventyr

flopp

Publicerad 2011-05-05 22:53:00 i Allmänt,

lång dag men oerhört effektiv, precis så det ska vara :)
nu är jag dock helt slut, ett under att jag tog mig hem med mina trötta ben.
körde ett zumba pass först, som var helt fantastiskt roligt idag, därefter testade jag på en av sats nyheter Outdoor tabata.. Jag vill inte direkt kalla det nyhet då det var precis som crosstraining (cirkelträning) som dom har på SATS..
Det var jobbigt, men sjukt tråkiga övningar.. tycker att PT:s bör tänka till lite mer i roliga men jobbiga övningar. Övningar som man kan göra utan att göra "tekniska fel". Nu var det mer hets och stress att göra övningarna snabbt, än att få in tekniken i att göra rätt (träna rätta) Jo, visserligen var det jobbigt vilket är bra. Men det känns inte kul när kroppen kanske tar skada/stryk för att man gör en övning fel, bara för att den ska göras snabbt, hänger ni med i mitt resonemang? :P


jaja, morgondagen kommer också bli lång.
vi åker söderut till Eksjö för att träffa bonden och hans kor :)
Arlas betessläpp!!
de ni :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela