Emelie

letar nya äventyr

glad i hela kroppen

Publicerad 2011-05-22 21:59:11 i Allmänt,

Jag är glad och lycklig, men också sjukt trött..
Har haft en hemsk huvudvärk hela dagen, men den har varit fantastisk ändå!
Nu är jag officiellt en Piloxing instruktör, krävs några veckors övning och förberedning innan det sätts igång :)
har ju skolan att få klart också innan jag kan koncentrera mig på ROLIGA saker ;)

Har köpt en del fina piloxing kläder idag också, det ska ni få smakprov på, någon gång.
nu ska jag fylla på med lite energi. imorgon blir en lång dag, plugg, sen 3 klasser. man kan ju inte avstå, när det bjuds på så roliga klasser på en och samma dag :)
Piloxing, dans och Zumba!!!

godnatt.

Gå in på Magdalenas blogg om ni vill läsa och se mer av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela