Emelie

letar nya äventyr

Sleek, sexy and powerful

Publicerad 2011-05-16 22:50:13 i Allmänt,

idag var typ första dagen på länge som jag hade möjlighet att sova, och sova har jag gjort!
ställde klockan på 10, klev faktiskt upp på en gång då  jag hade mycket att stå i.
käkade frukost, skickade iväg lite mail, och ordnade lite andra saker, sen var det dags för plugg.
För plugg stod på schemat hela dagen (fram till klockan 17, då piloxingen började)
Började läsa och jag somnade på en gång..
Det var så förbaskat skönt att sova, däremot fick jag inte så mycket gjort som jag önskat.
Men jag behövde väl den där sömnen :)
Piloxingen kunde jag ju inte avboka, den känns rätt relevant denna vecka.
Ska ju trots allt gå instruktörsutbildningen på söndag!

Sen kan jag själv hålla klasser, helt sjukt. galet kul!!!!
Det kommer framförallt bli Sleek, sexy and powerful.
Är ni redo? det är jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela