Emelie

letar nya äventyr

sverige

Publicerad 2011-05-08 22:55:29 i Allmänt,

En fantastisk helg har passerat, inte hunnit med allt jag borde/velat göra..
Men att den har varit toppen finns det inget tvivel om.
Arla jobb i solen nere i Eksjö, tillsammans med Elin och Emilia, kossorna och all mjölk och bullar ;)
Det fantastiska med att jobba med event är att man får se Sverige, tänk er små samhällen som man aldrig skulle ha åkt till annars, dom får vi chans att se, rätt mysigt faktiskt!

idag blev jag inringd till kliniken och jag är inte den som tackar nej i första taget när det gäller jobb. Direkt efter avslutat pass åkte jag hem till fina familjen Rosendahl, där det serverades goda drinkar och fantastisk god middag. Man har det för jävla bra med så söta och rara vänner omkring en.

En vecka fylld med plugg, träning, grillfest med klassen och ännu ett arla event. svissssh säger det så har vi söndag igen. galet!

hej.

btw, så har jag fortfarande träningsvärk efter tabatan i torsdags, det var nog rätt bra träning det där ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela