Emelie

letar nya äventyr

inte helt övertygad..

Publicerad 2011-11-07 22:55:44 i Allmänt,

Presenterar idag lite små vardagsproblem i en students liv..
Förra månaden köpte jag en klänning, som i min tanke vore perfekt till min födelsedagsmiddag som jag har på lördag. Snygg, härligt och mjukt material, samt perfekt passform för en middag ute :) Mitt problem är dock att jag nu idag hittat en till klänning. Som har samma grymma egenskaper som den första klänning, ändå är dom inte ett dugg lika varandra. Så nu har jag riktigt svårt att välja vilken jag ska ha på lördag, det blir nog dagsformen som får bestämma.

I övrigt har jag svårt att bestämma mig angående hur jag vill ha det i nya lägenheten. Det är så svårt att planera när man inte är på plats och ser den lilla skolådan. Jag har gått från tankarna  till att ha mörkt brunt, till mina nuvarande tankar om romantiskt vitt. (vilket det troligtvis blir). Det är så mycket man vill få plats med, men jag inser att det inte är så stort som jag vill ;)

Nästa vecka åker jag hem till Ramsele, vilket just nu känns skönt. Men ni alla vet väl vilken lappsjuka jag får efter en dag ;) Ska dock försöka sysselsätta mig med lite grejer så att det inte blir allt för långtråkigt, blir ju trots allt där några dagar.

nä, jag gav det en chans, men efter dagens inlägg är jag inte helt övertygad. Måste hitta lusten till bloggande igen..

hörs hej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela