Emelie

letar nya äventyr

härliga djur..

Publicerad 2011-09-01 20:41:35 i Allmänt,

Jag befinner mig en bit från stan, i Kungsängen, långt från storstadsstressen och bullrande trafik. Jeanette har åkt till Tyskland, så jag passar på att leka hundägare åt hennes charmörer, njuter av känslan av att vara själv i en lägenhet, där soffan är den centrala platsen på en torsdagskväll.. I morse avverkade jag 7 km med vovvarna i skogen och i em 3km, ingen kände sig mer fri än jag. Det är skönt att få komma ifrån, ta det lugnt och andas frisk luft. Men med det sagt betyder det inte att jag konverterat från att vara storstadstjej, det är ändå i stan det händer och det är där jag vill vara. Men jag åker mer än gärna ut hit lite mer ofta, för att andas frisk luft och njuta av långa skogspromenader ;)

Imorgon åker jag tillbaka till stan där en helg fylld av fest väntar, länge sedan jag hade möjlighet att mynta uttrycket: Nu går vi all in :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela