Emelie

letar nya äventyr

huvudværk.

Publicerad 2007-08-23 16:47:46 i Allmänt,

ja, hemsk huvudværk som dånar i min skalle... ussh och blææ.. och dagen har inte varit bra..

vi har fått bytta skift.. vilket inte alls ær kul.. bara negativa saker med att vi fick byta.. vill tillbaka till "vårat" skift. men vi var tydligen før många så då fick vi 4 svenskar flytta øver! i hate it.. men ska snacka med Ingjerd imorgon och fråga snællt om vi får byta tillbaka,. før nu kænns allt bajs.. hatar fortfarande huset.. och de kænns som en evighet tills vi får flytta! kænns som lønen kommer va as dålig. och ja.. allt kænns piss idag..många olika kænslor.. om vi bara kunde få byta tillbaka, så kunde de iaf kænnas lite bra. ! vi har funderat på nya jobb..men samtidgit ær ju jobbet hær inte dåligt.. de ær vårat tillæflliga boende och att vi fått byta skift som gør mig upprørd och arg. och på dåligt humør! och då blir allt fel..

men men.. vi får se hur de blir. allt  løser sig ju till slut.  som tur ær!

så imorgon skulle vi ju egentligen vara lediga eftersom att vi  børjade med att jobba kvæll. men nu nær vi bytt så blir de ju jobb imorgon !

huvudværken satt stopp før træning idag så de blev bara dusch før min del inne i fillan.. måste ju passa på att utnyttja duschen hær innne eftersomm att våran ær så æcklig.. bajs vatten.. så nær jag suttit klart hær, ska jag unna mig nått gott, bara før att dagen inte har varit en bra dag!.

men annars mår jag bra, saknar bara de hær att kunna ringa vem som helst nær som helst! men de ær ju sånt man får ta. de ær ju faktistk inte så læne kvar nu tills vå ska åka hem :) vilket jag længtar så himla mycket till! 

vill ha min dator nu så jag kan ha kontakt med folk i princip nær som helst.. och uppdatera massa saker på Facebook. massa bilder. :) kul nær de ær så himla mycket folk som har det ! så jag ska va duktig och lægga in bilder och grejjer nær jag har tlllgång till min egna dator och kan sitta i evigheter och pyssla på :)

somnade øver bordet igår nær vi satt och kolla på O:C, med armbågarna i bordet och hænderna under hakan.. var så himla trøtt alltså :P haha ! 

jag skulle vilja ha ett paket av någon.. med spænnande saker i. typ en bok, eller korsordstidning, veckotidning. saker som kan vara bra att ha.. :) so, just send it !

miss you !  

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2007-08-23 23:16:46

Hej vännen! Håll humöret uppe, det blir bättre=) och goda saker som går att äta är alltid till en tröst. Skriv din adress på bloggen igen ska jag iaf plita ner ett brev till dig. Annars så är det över tre månader sen vi sågs sist. Jag saknar dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela