Emelie

letar nya äventyr

bil, barnskrik, regn..

Publicerad 2007-07-11 21:47:28 i Allmänt,

ja vilken jäkla semester man har. regn regn och åter regn.. ett litet undantag för idag då jag tog den härliga promenaden.. då stekte solen riktigt rejält.. lovely ! men annars är de ju inte mkt till väder. har solen försvunit??

annars består dagarna till att prata bebisspråk.. leka och gosa med lilla Cornelia :) härligare tjej får man ju leta efter... hon är verkligen helt underbar.. skrattar i princip jämt... men hon vet vad hon vill..vill alltid vara med överallt.. ligga i vagnen kan hon ju inte göra. måste ju få vara med oss andra och skratta och "prata" lite.. men med henne gosar man så gärna med..måste ju verkligen ta till vara på tiden här hemma med henne.. nästa gång jag kommer hem och träffar henne kommer hon ju vara stora damen ju!!

Jag tycker om min bil.. haha.. egentligen inte så mkt att tycka om.. men först och främst är ja glad som har en. som man kan ta vart som helst.. utan att behöva fråga om lov. men sen är den ju min lilla racer bil :D Maggan heter hon föresten!!!

lämnade in Salmonella test idag. som man måste ha för att få jobba på fabriken i Norge.. undra vad de kostar, eller kostar det? betalade ju inget idag. så ja, jag vet inte... skumt :)

igår var ingen bra dag... va jätte less på allt.. idag något bättre.. på förmiddagarna är de jätte bra.. måste ha med mina långpromenader att göra.. (har iaf träningsverk, så de märks att de va ett tag sen jag motionerade..)men ja... på kvällarna blir jag helt nedstämd.. fattar inte alls va de är frågan om..tänker för mkt tror jag..

ikväll träffade jag Emelie en sväng.. de va trevligt ! pratade och by-raggade med min maggan..ska ses igen på fredag :) blir kanon.. kul att man faktiskt kan sysselsätta sig med nåt i Ramsele byn...Försöker även få tag på Linnea men hon svarar inte!! vart håller du hus?? :P  

iopij                                90 uyt mkmft jhN  - de här är vad Cornelia just åstakom när hon besökte mig vid datorn nyss..bloggandet ska börjas i tid :D (10 månader)


Vi har ju en allt för härlig hund. Bonzo. mysigast i världen.. här en bild från nån vinter då han ligger på isen och solar och provar fiskelyckan :)

image105

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2007-07-11 23:07:23

Vad kul att du uppdaterar så ofta! Jag vet inte alls hur jag jobbar eller är ledig framöver, de är så jäkla dåligt för jag har inte fått nåt schema än. vet bara att jag jobbar
imorn och på lördag, och förmodligen på yran! så de är svårt att säga när ja kommer hem nästa gång. Hoppas verkligen att vi hinner ses nåt innan du åker till Norge!! Kram

Postat av: Maria

Publicerad 2007-07-12 10:40:29

Du är för ung för att behöva betala hos doktorn, moahahaha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela