Emelie

letar nya äventyr

den där jävla soffan...

Publicerad 2007-07-18 22:43:45 i Allmänt,

ja då var en till kväll  räddad av goda vänners sällskap ! film och te som sagt  och en hel del skratt :)

imorgon hoppas jag verkligen på sol ! snälla snälla snälla säg att de blir fint väder imorgon !

snart ska ännu en natt spenderas i en alldeles för kort soffa.. sover dessutom grymt dåligt om nätterna på grund av detta... inte kul för fem öre.. men va gör man, tur att jag har någonstans att  bo iaf.. får  väl glädja mig i det :D

får se hur rygg och kropp mår efter  2 veckor i den soffan.. tiden bara rusar iväg, inte långt kvar nu till jag blir norge bo igen, ett tag. de ska bli skönt att få börja jobba igen, eller ja att få tjäna lite pengar. nu har jag även en aning om hur vi ska bo och de ser rätt lovande ut. blir nog kalas bra!

funderar och funderar på min nästa tatuering, har ju iof gjort ett tag, men de ska  ju kännas så där Rätt ! ! ! så hoppas de slår ner som en blixt snart vad som ska inristas på min underarm.

Tack och Adjö

Kommentarer

Postat av: amelie

Publicerad 2007-07-19 08:42:26

hoppas på sol här också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela