Emelie

letar nya äventyr

känsla

Publicerad 2007-07-29 01:42:29 i Allmänt,

har nyss kommit hem efter sista kvällen på Yran för detta år.. höll mig nykter, och de är jag mycket tacksam över..! mådde inte särskilt bra idag. så de va nog lika bra !

så nu ska jag väl lägga mig så att de blir söndag morgon, då de blir bilfärd till Norge. konstig känsla i magen..
sa HEJ DÅ till de flesta ikväll. vilket kändes mycket tråkigt. men men allt kan inte alltid vara kul.. och för er som jag inte sa hej då till.. vi hörs, och ses snart! många tankar kommer ägnas åt er  :) men jag tror att de kommer bli kanon. samtidigt som de är tråkigt att åka ifrån alla så ska de bli otroligt skönt att komma iväg..testa nåt nytt för ett tag..så även fast den konstiga känslan finns i magen så ser jag fram emot att åka imorgon :D

sköt om er här hemma..

God natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela