Emelie

letar nya äventyr

kort om dagen

Publicerad 2007-07-16 00:05:44 i Allmänt,

dagen..
tog först en promenad. fick så jäkla ont i benhinnorna så jag gick hem efter 20 minuter, men vrång som jag vart skulle jag ju ut på en långpromenad.. så jag vilade lite och va sedan ute och gick i en och en halv timme..! skönt.

Kom hem duschade. gjorde mig iordning. gick in till badhusparken, träffade Mia och Frida. satt i gräset med Fridas enormt söta hundar och pratade. gick sedan vidare för att köpa glass . mumms! gick ett varv runt stan för att kolla om de hände nåt intressant.. vilket de inte gjorde så vi åkte hem till Frida i Torvalla ! där hemma hade hon ytterligare 2 djur. 2 katter, var av en kattunge!! sötast  på länge. :D sen kom Cicci och hämtade mig, vi drog på Coop och handlade lite. åkte sedan ner till bahusparken och vi hade våran picknick vid vattnet... synd bara att vi inte hade musiken ! men vi vräkte i oss massa gosaker :) sen vart de kallt så då åkte vi en sväng. bestämde oss för att överasksa Emma, så vi åkte på Frösön, väl där vart de filmtajm .. Dagen i korta drag..!

En mycket bra dag, men de va ju inte så konstigt när man  får umågs med folk man tycker om! :D

imorgon kommer underbaraste Sofia in.. och de ska bli hur kul som helst.. massa kvalitetstid till oss. JA TACK :P massa tokigheter med henne i veckan.. YES !

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela