Emelie

letar nya äventyr

nallebjörn.

Publicerad 2007-07-14 22:09:34 i Allmänt,

ja är i Östersund nu.. härligt värre :)
sitter ute på Therese och Sörens uteplats.. kollar på en igelkott som springer runt på gården ..
så härligt att veta att jag ska vara här i 2 vecor och kommer vara ledig varenda dag ! helt underbart.

mamma och pappa skjutsade in mig, först gick vi på pappas favorit affär.för övrigt  känt som gubb-dagis. dvs Claes Olsson :)
sen köpte vi sallad på Domus :P mumms. de va länge sen. men alltid lika gott.. Fick även en Nallebjörn av mamma. som hon ville att jag skulle ha med mig till Norge. hur sött va inte de! men min mamma är ju rätt söt :) pappa också !
Tur jag har er, de ska ni veta!  Mamma kanske tyckte synd om mig när jag inte tog med mig Ola, så jag fick en annan gosig sak att ha med..Den är verkligen as söt och jätte mjuk..

jaja..

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela