Emelie

letar nya äventyr

semester

Publicerad 2007-07-03 21:20:57 i Allmänt,

lite snabb uppdatering:

ja är i dalarna. just nu befinner jag mig i Gangnef. hos moster + familj på deras sommar ställe :)
annars bor vi i en stuga lånad av våra bekanta.. 

igår va vi på 80 års kalas.. mormor fyllde jämt.. blev väl inge stor kalas kan jag påstå efter som att mormor är mkt dement och inte ens vet vilka vi är.. vet inte ens om hon kan se eller höra oss! ganska jobbigt faktiskt, men inget nån kan göra någonting åt.. så de är att försöka föra de bästa av situationen! sen blev de hemfärd. sen kom Sandra förbi en sväng, eftr en tids guidning så hittade hon fram till vårat place :D vi kom fram till att vi inte träffat varandra sen i julas.. shit, tiden går alldeles för fort! men de va riktigt kul att frå träffa henne... ska till henn i Falun på fredag, blir troligvis där under helgen. :) blir nog kalas..

imorgon, blir de långpromenad, hälsa på hos mammas moster  i Borlänge..sen blir de nog grillning med mor och far på kvällen! mums :) på torsdag blir de ännu mer tårta, då är de morfars tur att fylla år.. han några år yngre an mormor.. och de kalaset blir lite mer, ja kan man säga lyckat?! eftersom han mkt väl vet vilka vi är och kan prata som vilken person som helst! så då blir de en tripp till Hedemora.

så ja, d blir en hel dl träffar hit och dit, de är kul! folk man inte ser på länge och så.. hinner nog bli omplanring i scehmat också.. men nu vet ni lite vad jag sysslar med!

härligt med en dator iaf, har ju som ett litet beroende.. så de är skönt att kunna skriva av sig lite!!
 
åker hem till ramsele på söndag ! så alla vet när och vart jag förflyttar mig härnäst ;)

nu ska jag säga TACK OCH HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela