Emelie

letar nya äventyr

söndag

Publicerad 2007-07-08 21:16:44 i Allmänt,

Nu är de drygt en vecka sen jag åkte från Stockholm... Har varit i dalarna och drivit omkring, träffat släkt (bla några jag aldrig träffat förut)... firat kalas x 2, ätit gott, löst korsord, shoppat, badat badtunna, snabb visit i Falun hos Sandra, myst och haft de allmänt trevligt..

Nu är jag hemma i Ramsele.. på vägen hem kändes de så oerhört skönt, att få komma hem, till de hemmet man vet att man alltid har kvar.. där man alltid känner sig trygg,. här kommer jag befinna mig i några dagar, innan dom härliga dagarna i Östersund kommer. dit jag längtar mer än nånsin !

idag är de exakt 3 veckor tills jag och Mattias drar iväg till Norge.. Jobb igen, men på nåt konstigt sätt ser jag fram emot att stå där i lustiga kläder och peta på fisk om dagarna.. haha. någonstnans inom mig så är de ju ändå pengarna som hägrar. men ja, de ska bli spännande, igen !

här kommer lite bilder från veckan :P

Kusinerna Andre och Kevin, Jag och Mormor på hennes 80 års dag (en trött mormor) :D
image91

Mormor, Moster och kusin Kevin
image96

Moster och jag i badtunnan, senare blev vi serverad drink och snacks.. Lyx !
image93

Cornelia
image95
Jag och Skruttan
image97

Mina underbara föräldrar !
image98

osså jag och sötnosen igen :)
image99

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela