Emelie

letar nya äventyr

spa

Publicerad 2007-07-20 15:03:16 i Allmänt,

nu börjar jag bli trött på att skriva om alla dessa blogg inlägg för att de blir nåt fel hela tiden..

har iaf haft spa dag, målat naglarna, rakat benen, smörjt in mig med en härlig oliv lotion.. och bara haft en dag för mig själv!! för ikväll och säkerligen många dagar framöver kommer de inte finnas tid till de! snart ska de börja laddas inför ikväll :) då partyhumöret inte får vara annat än på TOPP :D

varför sover jag inge bra om nätterna?? inatt fick jag ju ändå lyx att sova i en säng som inte är för kort :) men ja, de är mycket konstigt. mardrömmar har jag också haft inatt...

svar till moster Maria: ja visst var bilderna fina :) Du är så himla duktig. bra att någon tar tag i det !jajjemen. ska kämpa med  pengarna.!(vilket inte borde vara ett problem) och nej jag ska inte supa upp dom på nån lokal krog :) hehe... bra att ni åtekommer om resan.. jag åker den 29 juli. om en vecka ungefär!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela